idilnaz esraizmirli saol canım ben çok merak ediyorum p. Tesi ikili taramaya gidecem inşallah öğrenirim
esraizmirli Irem12_ ayakları oluşmaya başlamış canım ordan tahmin ettim erkek kıza göre daha çabuk gelişiyor 🥰
ikiiPrensensAnnesi Deryauzm27 daha gitmemişim 10 haftalık erken ddi ozamn işte bide hafta perşembe günü kontrolum var inşallah belli olur 🙈snin tam belli oldu mu🥰
Deryauzm27 @ikiiPrensensAnnesi 🥰 benim gibi yapma erken cinsiyet öğrenme canım ya sonra hayel kırıklığı oluyor net erkekti dün gittim kız dedi tabi sağlıklı olsun ama hani insan hevesleniyor acele etme bence 🥰
26Merve Deryauzm27 siz kaçta ogrenmistiniz bende 11+2 de erkek diye tahmin aldım ama içime kız doğuyor hep
ikiiPrensensAnnesi Deryauzm27 ikinci kzımda öyle oldu bendede 😂ama bn alıştım öyle durumlara bide kız hissediyorum 🙈