TDE Hiç bilmiyorum canım doktor bana baskı yaptığı için de olabiliyor dedi. Çatı muayenesi yapmadı henüz Haftaya kontrolum var o zaman yaparsa Bi rica edeceğim bakması için Ona göre bakalım yani Basur hemoroid olabilir mi diye sorduğumda kanama var mı dedi ikisi de aynı şey sonuçta dedi hala daha ağrı acı kanama yok sanırım baskı yaptığı için oluyor Umarım basur falan yoktur da geçer doğumdan sonra inşallah 🙏🏻