Esraakkan123 Biz bugün 38 haftalik olduk sizde durumlar nasıl sancı açılma varmi doğum şeklini nasıl olcak
Berrin Esraakkan123 37+3 Canım normal görünüyor şu an rahme yerleşmiş.. gece çok terlemeye başladım ve mide yanması çok yaşıyorum.. çarşamba kontrolümüz var bakalım 😊
DenizelikDikilita Esraakkan123 38 haftalik oldum. Bugun kontrolum var. Ikinci hamileligim. Ilk dogumum normaldi. Bunuda su an normal bekliyoruz. Son anda bi aksilik yasamazsak. Ama ben epiduralli normale karar verdim. O kadar konforum olsun artik bence...33 haftadan beri bel agrisi kasik agrisi surekli oluyo.ama nst de sanci cikmiyo. Bekliyoruz bakalim bugun doktor ne diyecek.
Derin12 38+2 günlük oldu benim de ama bir hareketlilik yok. Doktor normal Dogum için baskı yapıyor ama ben korkuyorum 🤔 hala dogum şeklimiz belli değil
Esraakkan123 Derin12 korkma bence bnmde normal olcak bu ikinci gebeliğim ilkide normaldi ve inan korkuldugu gibi bişey olmuyo iki ikinmada dogurmustum allaha şükür cok kolay olmuştu bunuda normal istiyorum
Derin12 Esraakkan123 insallahoyle olur çok teşekkür ederim 🙏 benim bebisin kafası büyükmüş biraz ondan korktum doktorum cati muayenesi de yapmadı, bekleyelim diyor. Bekliyoruz ama kızın da gelmeye niyeti yok gibi hiç yalanxi sancı bile yasamadim🙄
ZeynepCanay 38+1 iz bizd2 suyumuz azmış ama tehlike sınırında değil beklemek beni geriyor sanırım normali bekleyemiycem gönüllü sezeryan istiycem bu hafta riske atmak istemiyorum kızımı sizce ne yapmalıyım
Esraakkan123 ZeynepCanay bence beklemelisiniz çünkü doktorlar 40 inci haftaya kadar 1 gun daha fazla anne karnında kalması iyidir diyo
Ozlemr ZeynepCanay bende senim gibiyim bekleyemiyorum resmen 38+1 im bugün cuma gününe Sezeryan günü ayarladım
Nergiztn 37+2 olduk bugün. Epidural normale karar verdik rahim duvarına kafasini yaslamış az zorlasa gelicekmis ama ne sancı ne açılma gelen giden yok bekliyoruz 😏
Esraakkan123 Nergiztn bnm de doktorum epidural önerdi ama ben kabul etmedim adı üstünde normal en doğalı
AyferBasesgioglu Sebnem44 aynısı benimde oluyor 39 haftalık olduk bugün belimde ve kasıklarımda adet sancısı gibi ağrılar oluyor Doğum normal Doğum günümü bekliyorum ☺
Betus Ya kızlar bizdd bugün 38+4 olduk sizde de böyle kasıklarda ve vajinada sancı oluyo mu neyin belirtisi bu çözemedim 🤔🙄
Esraakkan123 Betus bnm günde bi kaç sefer oluyor aşağıya baskı şeklinde bebek kendini doğuma hazirliyomus bazen aha doguruyorum diyorum sonra geciyo😁😂