Asenadgdvrn80 ben de o haftadan itibaren nstye bağlandım ama benim sancılarım ağrılarım vardı ve iyi ki de bağlanmışım. İlaca başlandı kasılmalarımı durdurmak için. Yoksa kendi doktorum 32.haftadan sonra nstye bağlıyormuş. Şu an 35 haftalığız her hafta görmek istiyor. Sizin durumunuza alakalı bir şey bence