Bende 29 . Hafta da mecburen nst ye girmek zorunda kaldım rahim ağzı kısalığı oluştu ağrılarım olmuştu.çok şükür bi problem olmadı.bebek küçük olduğu içinde çok uğraştılar kalp atışını bulmak için.gerekmedikçe o haftalarda bağlamıyorlar zaten şuan 31+3 olduk çok şükür şimdilik bi sıkıntı yok inş olmazda 🙏