Jrhazar Hastaneden çok memnun kaldım ben. Ameliyatım da orada oldu. Rabbim nasip ederse doğumu da orada yapmayı düşünüyorum.
İlk rahim filmimi özel de korkudan anestezili çektirmiştim. Şimdi o kadar pişmanım ki hem kendime hem verdiğim para boşa gitmiş resmen.
Ama kişisel ve doktorla alâkalı bence. Benden önceki kadının aşırı kanaması ve ağrısı olmuştu. Bende öyle görünce korktum.
Doktor çok iyiydi. Her aşamayı anlattı yaparken. Adet ağrısı gibi ağrı oldu sadece. 2-3 damla kanmam oldu o kadar. Kendini kasmam gerekiyor bence.
Makine yeni mi bilmiyorum canım.