Jrhazar hsgde rahim içine bakiliyor, tuplerin açik kapali olmasına bakiliyor, 1 yil boyunca tum kontrollerden ciktim, herşey güzel ama hamilelik olmuyordu, eşimde kontrollerini yaptirdi güzel, 1 yilin tamaminda kendi isteyimle hsg çektirdim, tuplerimin 2side kapali çikti, korkuyordum yapişiklik olur diye doktorum sağolsun ameliyyatsiz açicam dedi, ilaç kullandim, bi ayda 2ci sefer hsg çektiresi oldum şukurler olsun tuplerim açildi, açildiği ay hamile kalmişim, 1yil boyunca beklediyim için bazen uzuldum, ama Rabbimin bi bildiyi var hayirlisi buymuş deyib ona siğindim