Mutsuz_kadin bende bir sene istedım hic bir sorun olmadıgı halde Allah nasıp etmedı demekkı bir zamanı vardır deıdm sonra ismi azam duasını gördüm yaptım ama kalbınle yap tamamen Allaha yönel o ay hemen hamıle lkaldım Allaha şükürler olsun sanada tavsiye ederım Allaha yönel kalpten dua et iste Allah karşılığını vercektır inşallah