Mutsuz_kadin Adetliyken hamile kalmanız için adetliyken yumurtluyor olmanız gerek. Yoksa nasıl hamile kalacaksınız? Adet olurken yumurtlayanlar var ama milyonda bir ihtimal falan dediğiniz şey. Ovulasyon testi ile yumurtlama gününüzü takip etmediniz mi? 3 senedir gebelik oluşmadıysa bir sebebi vardır. O sebebi ortadan kaldırmaya yönelmek daha mantıklı.
Adetliyken rahim enfeksiyona açık oluyor. Enfeksiyon kaptığınızla kalırsınız.