@Mom433 iğne ve asprin gerek görürlerse verirler dediğin doktorlardan birinde başlamıştım bende takibe ancak elektriğimiz uyuşmadı iğne vermişti farklı doktorlara gittim hepsi de iğneyi gereksiz gördü sadece coraspin verdi çok şükür bi sıkıntı yaşamadım şuana kadar. Coraspin sebebimde tansiyon hastası olmam başka bi sebebi yoktu oyüzden iğne fazlasıyla gereksiz olmuştu. Yani aslında çok fazla ilaç veren doktor çok iyi anlamına gelmiyor bence. Tercih sizin.