Asya178
Canım çok yakınımın başına gelmişti boş gebelik dediler kese vardı ama içerisinde embriyo yoktu kürtaja aldılar.Patoloji sonucunda kısmi mol gebelik denildi şöyle anlatmak gerekirse 23 kromozom anneden 23 babadan alır toplamda 46 kromozom vardır ama iki sperm bir yumurta ile döllenme oluyor ve vücut hamilelik çalışmasına başlıyor her şey normal ilerliyor kese oluşuyor göğüsler hassasiyet vs. Her şey olması gerektiği gibi ilerliyor fakat vücut orda oluşan embriyoyu hatasını anlayıp yok ediyor boş gebeliğin türleri tam mol kısmi mol yalnız her 2000 kişiden birine denk gelebilir.Geldiği zaman belli sürede kan tahlili ile takip ediliyorsun çünkü beta hcg hemen düşmeye biliyor. İkinci gebelikte Bunu tekrar yaşamak biraz daha artabiliyor yaşayan kişi için ama arkadaşım yaşamadı. 6 ay korunma vermiştiler korundular kan değerleri çabuk sıfırlandı şimdi sağlıklı Bebişi var darısı size olsun. Patoloji sonucunu öğren bence kesinlikle ona göre doktorun yönlendirme yapar.Çok geçmiş olsun.