Asya178 canım bende geçen sene temmuz ayında boş gebelikten kürtaj oldum sonra genetik test yaptırdım bir genimde heterozigot yani hafif sıkıntı çıktı sonra bebe aspirini kullandım gebelik planlamadan 2 ay sonra gebe kaldım sonra herşey normaldi 12. Haftada kendiliğinden düşük yaptım nedeni bulunamadı patolojiden sonuç çıkmadı tiroid hastadıyım ondan olabilir dendi ama ilaç kullanıyordum sonra 6 ay sonra gebe kaldım bebe aspiriniyle devam ettim gebe kalmadan öncede gün aşırı kullanmıştım şimdi 30 haftalık olduk çok şükür bir sıkıntı yok boş gebelil sebepsiz olur diyorlar ama bence her düşüğün her sonuçlanmayan gebeliğin altta yatan bir sebebi var araştırılması gerekir diye düşünüyorum