Yeniden Yasemin301 biraz hafifledi sadece daha bir ay var allah kolaylık versin. Yüz üstü ve sırtüstü zaten yatamıyorum. Yan yattığımda da ufaklık rahatsız oluyor herhalde tekme bombardımanına sokuyor. En uzun uykum yarım saat. Uykusuzlukta etkiliyor. 🥺🥺
annesininkelegi Yeniden merhabalar yazınızı görünce yazmak istedim. Yan döndüğümüzde alanı genişlediği için tekmeler artıyormus 😊 bende sıkıstırıyorum sanıp üzülüyordum da 💐
Frdglp Aycan_akay54 bende tam bu baslik altinda post acicaktim 34 haftaligiz arada vajinama agri giriyo ama kisa surup geciyo 3-4 gundur ayaga her kalktigimda bebegim tas gibi oluyo sanki karnim.cok sertlesiyo umarim normaldir erken dogum yapmaktan cok korkuyorum🥺
Yeniden annesininkelegi 🤣🤣🤣🤣 bak sıpaya seenn bende nasıl dertleniyorum kendi kendime 🤣🤣🤣teşekkür ederim 🤩🤩