xserifebl aselsura123 evet 2. Gebeliklerde öyle oluyormuş annemin 2.cisi 3 aylıkken karnı belli olmuş. Benimki 22 hafta daha küçük belli. 😂
xserifebl yagizinannesi1 yok canım tabi doktorum onay verdi ondan sonra bindim ama 1 ay falan full yatmakla geçmişti. Sonra kanama kahverengiye döndü sonra da şükür tamamen bitti.
xserifebl Fundogan ya canım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin . Bende 13. Haftada kanama geçirdim. Bende en ufak bi hissetmiyim sürekli telaşlanıyorum.
Fundogan xserifebl canım 17 hafta içerde kanama olduğunu öğrendim sonra ayrıntılıya gırdım orda da plesantada yaygın venöz göllenmeler olduğunu söyledi ler yanı al benden de o kadar korkuyorum bende buna şükür insallah bı sıkıntı olmaz 🤲🏻🤲🏻
Funda38 xserifebl 22+2 haftalik hamileyim 2. Hamileligimden dolayi galiba 9 aylik gibi duruyorum acayip göbegim cikti 😞 benim kiz nazli sanirim bu haftalarda daha net hissetmeye basladim
ilke19- 23+5 ben 20. Haftamda şiddetli hissetmeye başladım sonra yavaşladı. Kontrolde gittik sıkıntı yok 24.haftadan sonra tam hissedilir dedi. İlk gebeliğim oldukça heyecanlıyım.doğum hikayelerini okudukça korku basıyor😬
xserifebl Fundogan bilirim canım o korkuyu kanama biter kanama alanı da yavaş yavaş kapanır ama hala o korku bitmez. Rabbim hepimize sağlıcakla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin.❤️