xserifebl İlk gebeliği olan 22 23.cü haftasındaki anneler nasıl ilerliyor. Karnınız çıktı mı? Bide hareketleri güçlendi mi ?
aselsura123 xserifebl 23 haftalık olduk oğluşumla 💙 ikinci gebeliğim karnım 9 aylık gibi çok erken çıktı zaten kıpır kıpır kızıma hamileyken 6. Ayda karnım çıkmıştı bunda hemen çıktı ☺️
Funda38 xserifebl 22+2 haftalik hamileyim 2. Hamileligimden dolayi galiba 9 aylik gibi duruyorum acayip göbegim cikti 😞 benim kiz nazli sanirim bu haftalarda daha net hissetmeye basladim
xserifebl esraizmirli bende biraz önce soda içtim. Minik minik vuruyor❤️Ama sanki sürekli yer değiştiriyor gibi sizin de öyle mi
Fabulas Evet karnım yavastan cıktı artık, hareketlerini hissediyorum, özellikle gece:) bazen kıpırdamadığı da oluyor tabı,23+0’ım, Allah herkese evladını sağlıkla kucağına alıp,kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin💐💐💐
xserifebl Fabulas amiiin inşallah rabbim herkese nasip etsin. Benim 3 4 gün önce tamamen kesilmişti hareket etmiyor çok korkup doktora gittim. Nstye bağladım ama doktorum 28. Haftada kuvvetlenecek dedi. Rabbim herkese nasip etsin🙏🏻😍
esraizmirli xserifebl evet canım yer değiştiriyor hep aynı yerde değil bazen soldan vuruyor bazen sağdan ama genel olarak sağ taraftan vuruyor 🥰 özellikle tatlı bişey yiyim sanki bana teşekkür ediyor 🤪🤪😂😂😂
yagizinannesi1 Bizim de hareketlerimiz baya hissediliyor 🤗 bir de 2 kere felan baya kuvvetli bi tekme gibi oldu sizlerde de oldu mu korktum nedense 😁
xserifebl yagizinannesi1 ay biz onu dün eşimle ilk defa hissettik. Hatta baya dolgun bi tekmeydi. Kıyafetimden bile fark ettik.
esraizmirli yagizinannesi1 ay bişey diyimmi birgün oturuyorum böyle elim karnımda pat diye bişey oldu şaşırdım o kadar kuvvetli bir tekmeydiki şoka girdim sonra eşim elini koydu onada oldu aynısı bu çocuk sana şiddet gösteriyor diye dalga geçiyor hep😂
xserifebl Fundogan ilk gebeliklerde 24. Haftaya kadar normal karşılanıyor. Hatta hareketleri oluyormuş ama daha minicik oldukları için pek hissedilmiyormuş.
xserifebl esraizmirli ay cinsiyeti ne ☺️ Benimki kız aynısı bende de çok oluyor çikolata, soda , lolipop da falan maşallah banamısın demiyor 😂🥰
sevgiela Karnım az az çıktı benim de hareketleri de bazı günler çok oluyor bazı günler çok azalıyor 🥰 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
xserifebl sevgiela ben ilk 6. Haftamda 61 kilodan 58 e düşmüştüm şimdi şükür 64 oldum benim ki çok az belli zaten 6. Aydan sonra baya belli olmaya başlıyor sanırım.
yagizinannesi1 xserifebl benim de bu 2 oldu acaba dedim ters birşey mi yaptım korktum 😁 tam yatakta dönerken olunca bi de
xserifebl yagizinannesi1 hahaha kız korkma ben hep bişeyden korkuyorum dedikçe kendi annem bana hep kızıyor korkma sakın başına gelmesin diye. Ben 13. Haftamda şiddetli bi kanama geçirdim. 1 ay falan yattım evde sonra motora binmeye başladım. Komşu teyzelerim baya kızıyordu. 😂
xserifebl aselsura123 evet 2. Gebeliklerde öyle oluyormuş annemin 2.cisi 3 aylıkken karnı belli olmuş. Benimki 22 hafta daha küçük belli. 😂
xserifebl Fundogan ya canım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin . Bende 13. Haftada kanama geçirdim. Bende en ufak bi hissetmiyim sürekli telaşlanıyorum.