Minay 1 milimlik küçük bir açıklık var demişti doktorum. Detaylı olarak anlattı herşeyi. Demek ara ara oluyo hala lekelenme. O zaman paniklemin ben. Gerçi doktorum da operasyon sonrası olması normal demişti ama panikliyo işte insan. Birde bu ikinci gebeligim ilk dış gebelik denildi kürtaj oldum ilk deneyimim benim içi kötüydü. Şimdi birde bu durumu yaşayınca manevi olarak tedirginliklerim arttı. İnşallah yolun da gider bundan sonra sag salim sağlıcakla kavuşuruz kuzularımıza 🤲🏻 Suyu da içmeye çalışıyorum ama zar zor 1,5 lt oda🥺