Eslem123 tiroid değeriniz yüksekse hemen dahiliyeye gidin. Tedavi olduğunuz sürece sıkıntı olmuyor ama hemen ilaca başlanması ne kadar erken o kadar iyi. Ben dahiliye doktoruna sorduğumda korkacak bir şey olmaz bu şekilde hamileliğini bitirenler var fark etmeden onlar sıkıntı dedi.