Bnmde 29. Haftamda 4.5 cikti dr hic hisi demesi kafama takildi yuzyuze tekrar sordum teoidle ilgili bi hastaligim sikintin varmi dedi yok dedim o zaman biz 10 a kadar normal kabul ediyoruz sikinti yapma dedi tup bebek dr u gozetimindeyim ama her dr da farkli en iyisi ona danismak ama stres yapma bnde hep 2.5 alti olmasi gerek diye biliyodum ama sorun degilmis