betuloflu Ben 10 haftalik ken kız ama hiç emin değilim dedi 15 haftalik gittik poposunu döndü göstermedi hiç şimdi 17 haftalik olduk haftaya gidicez bakalım işte 😊
Juniormum betuloflu 16+2 yiz bizimde kız değişmezse😊 1 haziranda kontrolüm sağlıklı olsun inşallah ama kıza çok alıştık🤦♀️
Burcusrkn EsraAkdemirKarakaya 12de ikilide kız dendi 15 erkek dendi 17 erkek dendi 19 olduk kız diyo 😂 şaka gibi
Dlrcem betuloflu 12. Haftadan beri cinsiyeti kıza benzetiyolardı. 18. Haftada kesin kız dendi Bugün 18+4 olduk Rabbime şükür.
dphnln [bilinmeyen] Erkek olabilir. Bizimki gayet açıktı önünü direk gördük aslında değişeceğini düşünmüyorum ama yine de neler duyuyoruz burdan şaşırmam değişirse de 😂
deletedmom507 betuloflu 12de kız 16da %80kıx dedi hazırlık yapmayın bi daha bakacam dedi haftaya kontrol var bakalım
esrasd 19+3. 13’ten beri erkeğe benzetiyorum dedi 18’de yüzde bin erkek dedi biz bile çok net gördük zaten 😂💙 Allah hepimize sağlıkla doğurmayı bebişlere kavuşmayı nasip etsin. Tahmini doğum da 9 Ekim
mmhanBakrGlbahar Yarin 17 haftalık olcaz biz de. 15 haftalıkken kız dedi kesin 😊 bir dahaki kontrolde detaylı ultrason var netlik kazanacak inşallah o zaman. 11 haftalıkken erkeğe benzetmişti doktorum değişmez umarim 😀
DuyguSerkan 13+6 da devlette erkege benzıyor dedı ben sormadan sonra hemen özele gittim o da %75 erkek 10 gun spnra gel kesınlessın dedi