betuloflu Ekim ve Kasım Hamislerinin Cinsiyetleri Belli Olanlar Burda mi ? Ekim Sonu Kasım Başı Doğurma Olabilir 17+3 hamielyim cinsiyet yok hala sizinki nedir ve kaç haftalik 😊
Esra___ betuloflu ben 13+6da öğrendim kesin erkek dedi bir dahaki kontrol 17.haftada değişmez inş burada yazılanları okudukça tereddüt ediyorum 🤔
Knber betuloflu 17+1 deyim 15 haftalıkken kıza benziyor Dedi dün erkeğe benziyor Dedi bende bilemedim
beatrice 16+6 olduk ☺ Cinsiyeti tam 16.haftada öğrendik, kızçemiz geliyor inşallah 😍 Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin ve sağlıkla kucaklarımıza alalım🙏🏻
Esra___ beatrice hayırlı olsun cnm 😊 benim de 11.haftada Kıza benzetiyorum demişti 13.haftada çok yanılmışım %100 erkek dedi kesin mi dedik eğer bu kız doğarsa siz o kızı bana verin ben size bi tane oğlan vericem o kadar kesin dedi 😂😂 kısmet bakalım sağlıklı olsunlar da 😊
Hulyarecep 13 haftalıkken %80 kız dedi 15 de kız dedi kesin mi dedim evet dedi suanda 17+3üz sağ Salim doğsunda bebişler cinsiyet hiç önemli değil 🤰🏻🌸👶🏻
Burcusrkn EsraAkdemirKarakaya 12de ikilide kız dendi 15 erkek dendi 17 erkek dendi 19 olduk kız diyo 😂 şaka gibi
Bekleyenler betuloflu %90 kız dedi 13.haftada. Şu an 14.haftadayız.kesinleştirmek için gel dedi ama gitmedim 😊
dphnln betuloflu 15+4 üz. Kasım’da inşallah doğum. Bebeğimiz erkek görünüyor. ☺ Perşembe tekrar gideceğim bakalım ne dicek 🙂