gel_artik_bebegim kızlar bu ay hamile kalmak için herşeyi yaptım soğan kürü , ino folic , havuç , kürü incir , ovulasyon testiyle takip ettim ama yakında regl olucam hiç belirti yok sanırım bu ay da olmadı :(
Aycan_akay54 gel_artik_bebegim allah büyük ben senelerce bekledim doktorlar hep çocuğun olmayacak dedi kime gittiysem çocuğun olmaz dedi ama sonra bir mucize oldu ve ben hamile kaldım allahtan Ümit kesilmez 🙏 dualarım seninle rabbim en kısa zaman da senin de yüzünü güldürsün inşallah kucağın boş kalmasın 🌸
gel_artik_bebegim Aycan_akay54 ben de 3.5 senedir bekliyorum canım çok umutlanmistim bu ay için kimden ne duyduysam yaptım :(
Busra8zehra @gel_artik_bebegim öyle düşünme kuzum bende adet olcam diye beklerken hamile olduğumu öğrenmiştim. Rabbim büyük
gel_artik_bebegim Busra8zehra ama bende bir ağrı da yok cnm ağrı olsa zaten hamile olduğumu dusunucem de hicbir şey yok
Didemmmmm gel_artik_bebegim canım ben iki defa bebeğimi kaybettim hi. Bir belirtim yoktu. Adet olacağımı sanıyor dum. Şuan da 2gün var adetime ama yine net bir belirtim yok. Ara ara kasık ağrım oluyor. Biraz belim ağrıyor du geçti. Şuan bence pozitif şeyler düşünelim pozitif olsun 🙏 güzel haberler alırız inşallah 🙏 2021 yılı uğuur getirsin bize 🙏
Mervefdnc16 gel_artik_bebegim Daha çok erken ki ayrıca her insanın bünyesi farklı karşılıyor hamileliği belki hiç bi belirtin olmadan adet gecikmesiyle öğreneceksin inşallah 🤲🏻 İlk gebeliğimde hiç birşey hissetmemiştim doğuma 1 ay kalaya kadar bu gebeliğimde adete 10 gün kalası 🤷♀️ inşallah hamilesindir 🙂
Serapahmet34 gel_artik_bebegim benim de adetime 10 gun var ama iki haftadir kasik ve bel agrisi oluyor bu konu hakkinda bilgisi olan varmi bayanlar akrabalar hamilesin diyorlar test yap diyorlar ama ben test yapmiycam
Hypatiaa Hiç beklemeğin anda çıkıp geliyor kafanı yorma hamilemiyim diye hiç düşünme sil at aklımdan ya da kendini birşeylerle mesgul et aklına hamilelik gelmesin. Hiç bir sorunum olmadıgı halde o kadar takıntı haline getrmiştim ki tüm hamilelik belirtilerini yasıyordum resmen. Ama en beklemediğim takip etmediğim anda oldu. Çünkü beynini yormuyorsun bununla ve vücut stres yapıp olanıda olmamaz hale getirmiyor anlayacağın.
gel_artik_bebegim Hypatiaa ama hamile kalmak için takviye şeyler kullanmak zorundayım kendi kendine kalamiyorum ve onları da kullanırken her gün takip ettiğim için insan beklentiye giriyor ister istemez düşünüyor
Hypatiaa gel_artik_bebegim anladım Allah yardımcınız olsun. Yine de kullanmadıgınız zamanlarda kafanızdan cıkarmaya stres yapmamaya çalışın . Kafanıza cok takmayın. İlla ki olur hemde en hayırlı zamanda inş.
gel_artik_bebegim Didemmmmm ben de 2 kez kimyasal düşük yaptım cnm biri geçen aydı ve ondan alttan bıçak batırıyorlar gibi olmuştu mide bulantısı ve baş dönmesi vardı aynı belirtileri arıyorum ama yok inşallah bu ay olmasa da bir dahaki ay olur ya olsun da 🤲
gel_artik_bebegim Mervefdnc16 inşallah canım ya bak birşey hissetmiyorum dedim şuan hissediyorum vajinamda bir ağrı başladı inşallah hamileyimdir ya nolur daha fazla beklemeyim 3.5 senedir bekliyorum sabrım tükendi artık çok pozitif olumlu düşünen bir insanımdır artık o da kalmadı 😑
Didemmmmm gel_artik_bebegim çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın 🙏her zaman aynı olmuyor sen içini ferah tut o çok önemli stres ve sıkıntı mahvediyor insanı 🙏 Rabbim hiç birimizin kucağını boş bırakmasın 🙏