Ya bende bazı şeylere karşı tiksinme oldu maalesef :( kokulara karşı hassasiyet.. bulantı kusma olmadı ama, koku ve tiksinmeden kaynaklı iştahsızlık oldu :( mesela süt ve yumurta , soğanlı şeyler yemek istemiyorum hala üzülüyorum da iyi besin alamıyorum diye :(( sizde de oldu mu ( 17 haftalığım )