Gzmkrks ben 22. Haftama kadar ağzıma tatlı sürmedim hiç görmek bile istemedi canım. Bulantı falan değil iğrenme gibi ve o zamana kadar da aşermedim diyebilirim. Canım kabak çiçeği dolması istemişti bulamadık 22. Haftaya kadar ağzıma mühür vurmuşuö gibi oldu 😅 Sonra iştahım açıldı tatlı istemeye başladı canım. İlk aşerme un helvası oldu. Başka da yok aslında. Diğerleri olsa da yesek havası. Hergün ev yapımı kek hergün olsa da yesem mesela 🙄🙄