sagsbry bende bi kaç gün önce böyle bi post açmıştım sormuştum bebek baş aşağıda olduğu içinde olabilir demişlerdi ve en son kontrole gittiğimde doktor baş aşağıda demişti. Sen yinede çok ayakta durma gün içinde kendini yorma ondan da olabilir bu günlerde bebeşin kıyafetleri yıka ütüle yerleştir derken ben çok ayakta kaldım ondan olabilir diyorum 🤷