sagsbry Kızlar 32.haftaya yeni girdim 2-3 gündür adet sancıları gibi sancılarım var bir hafta önce kontrolde herşey normaldi.. Sizde yaşıyor musunuz aynı şeyleri.. 🌼 Yaşayan varsa acaba bu normal mi?
Yagmur_C sagsbry ben de 31.haftadayım bende de başladı ya endişeleniyorum :( uzun sürmüyor benim 1-2 dk içinde geçiyor ama yine De sancı mı acaba diyorum
Bebek-geliyor sagsbry 32+6 dayım o kadar arttı ki ağrılar. Yürürken vajina da dolgunluk hissediyorum yürütmüyor. Sağa sola dönerlen uyanıyorum. Her gün adet olmuşum gibi ve belimde daha çok ağrıyor artık. Doktorum hepsinin normal olduğunu vücudun doğuma hazırlandığını söyledi ama siz yine danışın içiniz rahat eder.
Elifarasatlas sagsbry bende 31+6 dayım uyku problemleri ve hafif ağrılar oluyor normal ama ağırlık merkezi değişiyor kilo alıyoruz sağlıkla dogsunlar insallah
sagsbry Yagmur_C benim biraz uzun sürüyor bir saat falan dinleniyorum öyle geçiyor😪 bende korkuyorum tuvalete koşuyorum hemen kan mı geldi diye, 😥
sagsbry Bebek-geliyor yarın arayıp sorayım doktorumu.. 🌼 Ya belki normaldir ama benim ilk gebeliğim olunca biraz korkuyorum bişey mi olacak diye 😣
sagsbry Bebek-geliyor bebeğiniz doğum pozisyonunu aldı mı benim ki hala makat gelişli ters yani dönmedi
SefaMom Bebek-geliyor 32+4üm yaşadıklarıma tercüman oldunuz 😑😊 bebek hareketleri sert artik sanki toplanıyor sozde de oluyor mu toplanma
halitefe sagsbry evet evet birde tek başımayım evde paniklerdim muhtemelen sadece biraz daha karnım büyüdüğü için ağırlaştı o kadar sancı nasıl oluyor ki ay anlamazsam bide
Bebek-geliyor sagsbry benim de ilk ama başından beri sorunlu geçiyor o yüzden hiç dert etmeyin sorun doktorunuza o sizi rahatlatır. Ama ağırlaştıkça ağrılar artıyor.
Bebek-geliyor sagsbry benim ki hep başı aşağıdaydı genelde. 32. Hafta gittiğimde doğum pozisyonu almış dedi ama benim erken doğum riskim var zaten plasenta ön tarafta ve rahim ağzında kısalık var.
sagsbry halitefe doğum sancısı nasıl oluyor bilmiyorum ama bu benim tarif ettiğim aynı adet olacakken ki sancılar varya öyle bişey.. Belde, kasıkta, alt tarafta Bi ağrı oluyor.. Akıntım fazla bide.. 😐
sagsbry halitefe sıcak su torbası koydum ayaklarıma bide ağrı kesici aldım geçti şimdi çok şükür 🤲🏻 yarın arayıp Bi sorayım 🌼
sagsbry Bebek-geliyor anladım kuzum 🌼 Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Bebek-geliyor SefaMom evet toplanıyor özellikle duşa girdiğimde duştan çıktığımda veya geceleri uyuyacağım zaman😃
sagsbry SefaMom oluyor Bitanem arada toplanıyor elimi karnıma koyuyorum biraz masaj yapıyorum karnıma yada uzanıyorum geçiyor.. Toplanması değil de ağrılar beni korkutan
SefaMom Bebek-geliyor taş gibi oluveriyo korkuyorum da bugün dus aldım sol bacağım ağrıyo belime vuruyo. Benim oğlan duşu sevmiyo 😂
Bebek-geliyor SefaMom bende sevmediğini düşünüyorum benim ki de oğlan 😃 benim belimde fıtık olduğu için kalçamdan sol bacağıma siyatik ağrı oluyor.