Bir_anne12 171 tl veriyorum.Artik yine zam gelirmi bilmiyorum.Son iki ucret daha vericem.Olan bizlere oluyor.Çogunun ya sendikasi var ya da kurumsal indirimleri.Onlar indirimli oduyorlar.Tabi birsey demiyorum yanlis anlasilmasin meslekleri o sekilde insAllah bende okulu bitirip calisirsam bende yararlanirim 🤲