bsra1321 Yazdığınız ücretleri hastaneleri de yazsanız? Bursa acıbademde sigorta indirimi ile 310 tl ödüyorum
Bir_anne12 3prensesannesii bende 150 ödüyorum bana da pahalı geliyor yılbaşından sonra tekrar çıkmaz fiyatlar inşallah