Anneballari58 11+2 de özelde Dr %80 erkek gibi ama değişebilir dedi 😂Ben kız hissediyorum 😂Ramzi teorisi nub a göre kız gibi belirti desen oğluma hamileligimle alakasız bir hamilelik geçiriyorum ama işte durum bu 😂😂Bir daha cinsiyet söylemediler 😂Devlet e gidiyorum kontrollere