Fatmaturan Merhaba kızlar ☺️ ilk hamileliğim 5+4 teyim şuan ve Beta HCG değerim 18.306 cevremdekiler haftasına göre çok yüksek olduğunu söylüyor hatta ikiz olabilir diyorlar. Bilgisi olan var mı sizce neden yüksek?
Hemsiremom Fatmaturan olabilir belki ama benimki 5 haftalık bile değildi 24 bindi tek bebek var kız bebeklerde çok yükseliyor diyorlar cinsiyeti netleşmedi ama
Aycan00 Hemsiremom 4+2 de 3300 dü çok tedirgin olmuştum çünkü hızlı beta yüksekliği bazı sıkıntılarada yol açıyormuş bebekte kromozamsal sıkıntılar gibi ? Sizin doktorunuz nasıl açıklama yaptı canım?
iremgun Fatmaturan benim bugün 4+4 benim değerimde çok yakın size bana normal olabiliyor dediler ama ben de merak ediyorum bunu😊
Tugcekkkkk Fatmaturan canım ben de çoğul gebeliğim ama o haftada betam bu kadar yüksek değildi. Doktora görün mutlaka mol gebelik diye bir sey var. O da olabilir. İnşallah ikizdir 🙏
Tugcekkkkk Fatmaturan ha tamam o zaman mol gebelik olsaydı doktor söylerdi. İnşallah ikizdir dediğim gibi 😊
NilayRuya Fatmaturan benim 7 haftalık iken 36415 idi ama çoğul değil belli olmuyor sanırım beta HCG ile☺️
Hemsiremom Anneballari58 Allah Allah benim oğlumda 32 YDi öğrendiğimde bu gebeliğimde 3000 lerdeydi kız diyorlar da netleşmedi