Dga Gul2528 ya şaka yapıyosun . 😂 14. Hafta da bi foto patlatayım sana kim bilir ne halde olurum ben 😂
Gul2528 Dga yani yemek yiyince biraz şişiyor ama açken normal belli olmuyor bile galiba iç karnım geniş öyle derler ya☺️
livasmomm Dga amiin inşallah canm zaman su gibi akıp gidiyor her haftanin kiymetini bil 😉 nasil geçtiğini anlamıcaksın bile 🐣
pinar55 Dga canım gaz o ☺️ Ben şuan 13 haftalık hamileyim bir sabah kalkıyorum 6 aylık hamile gibi diğer sabah kalkıyorum karın gitmiş 😂 gebelikte gaz çok oluyor benim 8. Haftaya kadar çok olmuştu 12 de de çok oldu
pinar55 Dga bende sürekli bakıyorum ama kendi göbeğim var sadece şişkinlik olunca diyorum acaba belli oldu mu sonda inince anlıyorum gaz 😂
Kamuran_celiik Oh be yalnız degilmişim😁 7 haftalık hamileyim göbegim 5 aylık gibi 9.ayı düşünmek bile istemiyorum 😳 😂