livasmomm Dga kız allah seni 😅😅😅 mercimek tanesi kadar daha gaz ve ödemdir o 6. Haftada asla belli olamaz … benimki 18. Haftadan sonra disaridan bakinca belli olmaya başladı şuan 35. Haftadayiz az kaldı 🤭
Dga livasmomm Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bu arada 🥰 darısı başıma çok uzak günler gibi geliyor 🙈
livasmomm Dga amiin inşallah canm zaman su gibi akıp gidiyor her haftanin kiymetini bil 😉 nasil geçtiğini anlamıcaksın bile 🐣
Marvegas1 Dga ilk haftalarda bende oyledim karnım 8 ayımda şuan cıktı sen öyle hissediyorsundur geçer ama o
Nuray23 Dga gazin var canim😂😂 bende senin gibi dusunmustum 3.aydan sonra bebek karni cikmaya baslayinca anladim gaz gobegi oldugu😂😂 bebek buyuyunce gobek cok farkli buyuyor yasayip gorceksin allahin izniyle 💕 suan 24+4 deyim bende
Dga Nuray23 ay inşallah ! Hadi çoğu bitmiş azı kalmış sizin 🥰 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍
Seda_selim Bende 9 haftalik hamileyim bende karnimi sis gibi hissediorum ama dediginiz gibi gaz olabilir
Zeyzey8 Bende 9 haftalığım kilomda hiç bir değişiklik yok ama midem ve karnım aşırı şişkin gibi hissediyorum özellikle midem çok çıkık gibi rahatsız ediyor sizce neden🤷🏼♀️
Dga Zeyzey8 gaz ve ödem diyolllaaaa 🤪 gaz ve WC problemim yok çok şükür. Bence de ödem olabilir. Ama şu saatten sonra zayıflayamicamız garantisi var 🤪🤪😂😂
Dga Gul2528 ya şaka yapıyosun . 😂 14. Hafta da bi foto patlatayım sana kim bilir ne halde olurum ben 😂