Busra3509 nefesbulut benimde öyleeee. Hormonlarn falan degsyo ya Hamileyken insanın bıcok seyi degsyooo. Uyku duzeni yemesi icmesi Saglıgı herseyi. Tansiyon seker nedir bilmeyen insan onu tadıyor. Carpıntı yasayanlar olyo. Hersey yasatyo hamilelikte 😊
nefesbulut livasmomm hay maşallah sübhanallah Rabbim nazarlardan korusun tez zamanda kokusunu içine çekersin 🤗 biz daha çok yeniyiz
nefesbulut Marvegas1 Allah Allah ama sizlerin ayları büyük ben daha 2 buçuk aylık hamileyim erken gibi geldi bu belirtiler de. Rabbim biran önce kucağına almayı nasip etsin inşallah
nefesbulut Busra3509 Evet tiroid çıktı bende de hamilelikte. Uyku ve yemek zaten sıfır buna şükür diyorum artık
Mavi87 nefesbulut bende 9+4 ve ayaklarım yanıyor. Bir açılıp bir kapanıyorum yatakta. Ve bende de uyku yok canım yaa. Normalde böyle sorunum yoktu, gayet güzel uyuyordum
nefesbulut Mavi87 benimde öyle ne güzel sorunsuz yatardim şimdi öyle değilim ayrıcada aç yatıp aç kalkıyorum hep 😔
hm35 nefesbulut evet normal bütün bünye değişiyor sonuçta. bende hiç uyuyamıyordum 30.haftadayım 1-2 haftadır uyuyabiliyorum. gece uyuyamıyorsan ve çalışmıyorsan gündüz uyu birazcık. akşam biraz egzersiz + ılık duş + papatya çayı içiyorum biraz daha kolay oluyor uykuya dalmak
nefesbulut hm35 Geceleri uyuyamıyorum çalışıyorum erkenden de kalkıyorum işten gelip birşeyler zor yiyip yatıyorum erkenden yorgunluktan sonra zaten ateş basiyor kalkıyorum geri. Bitki çayı içmeyin demişlerdi ben o yüzden hiç içmedim hamilelikte
Drnzgn nefesbulut yeme problemim benimde vardı 6 aya girince bitti uykusuzluk flan daha ilerleyen dönemde daha zor olacak bende öyle oldu
hm35 nefesbulut yeşilçay falan yasak, bana doktorum önerdi adaçayı ıhlamur papatya iç diye. uyuyamamak çok zor umarım düzene girer uykularınız🙏🏼
Hyry9004 nefesbulut ben 7. Aya kadar çok güzel uyuyordum. Korkutmak istemem ama sınav 7. Aydan sonra başlıyor. 😂😂😂