Yagmurr277 Pelinbyrktrlr testte görsekte bunu duymak daha inandırıcı oluyor biz kadınlar için çok teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yagmurr277 mommyjean inşallah kuzum hiç tanımadığın insanlardan tebrik dua almak o kadar güzel ki sizde benim duamdasınız🙏🏻🙏🏻
Yeliz-61 Yagmurr277 canım bende 4 haftalık hamileyim test yaptım silik çizgi çıktı gittim kan verdim hamile olduğumu öğrendim dün kimyasal gebelik ne onu anlayamadım
Yagmurr277 Seseff ay inşallah daha yenide normal gebeklik testi yaptım 2 tane onuda yorumlayın koyuluğunu lütfen. Atıyorum aşağıya🤗🤗🤗
Seseff Yagmurr277 benimde tıpkı bu şekil çıkmıştı testim ama benimkinin üstünden 5 gün geçmişti sizinde doktor direk ultrasondan baktığında keseyi görebilir kan vermenize bile gerek kalmaz😊
Yagmurr277 Mervetugram ilişkiden 5 gün sonrası yapılabilir diye garanti veriyorlar ama en iyisi ovulasyonunun üstünden 10 gün geçmesi lazım diye biliyorum ben erken gebelik testlerine daha çok güvendiğim için yapmıştım
Yagmurr277 Seseff pazartesi gideyim ben o zaman hem zaman geçmiş olur ilk hamileliğimdede böyle koyu çıkmıştı. Allahım sağ salim doğmasını nasip eder inşallah💚👋🏻🤗
Yagmurr277 Yeliz-61 çift çizgi çıkıyor ama bebek gelişmiyor hcg yükselmiyor o da kanamayla atıyor vücut