Sevda6767 dilek1 geçer canım ya normal bence ben de çok rahatsız oluyorum. Daha 28.haftamdayim. krem için erken diyorum ben. Hayırlısıyla emzirdigimiz zaman geçer
Asia Internette alın 40 ml 32 tl ye gördüm. Bu tarz setler eczanelerde pahalı. Ama internet eczaneleri çok.daha uygun. Balık kullanıyorum o da yarı fiyatına geliyor.