dilek1 Merhaba kızlar 34+5 haftalık hamileyim göğüs uçlarım çatladı kabuklandı bir tarafı kabuk döktü diğeri öyle kaldı bi tuhaf oldu çok üzülüyorum ne zaman geçer bu durum ? Bakım yapıyorum lansinoh kremini kullanıyorum ama değişen birşey yok 🙁
tazeanneyasemin dilek1 zeytinyagi kullan canim ama saf olcak sabah aksam sur nemli tut orayi.lansioh yaralar icin seninki yara olmamis olmadan tedahi edebilirsin .
B8use dilek1 bende lansinoh aldim kullanmaya baslicam eger seninki gibi olursa direk silverette alirim zaten bahane ariyorum onu almak icin 😊
firdevs dilek1 ayva çekirdeğine başla o zaman canım sen şimdiden 3 5 tane çekirdeği Türk kahvesi fincanına koy biraz suyla jel haline gelince göğsüne sür en pahalı en kaliteli kremlerden bile daha iyi göreceksin 🤗
Cansurella dilek1 doguma iki ay var benimde her gün kullanıyorum sürüyorum bakalım kuzenim kullandı cok ise yarafı o krem bende kullanıorum zeytinyagı dene derim cunku kabuklara iyi geliyor
dilek1 Zagrozunannesi benim doktorum dedi bakım yapmaya başla diye bakalım iyi gelecek mi 🤷🏻♀️ seninde mi kabuklandı ?
Zagrozunannesi dilek1 evet kabuklandı kendi soyuldu su an bi tarafta var bı tarafta Yok degısık bi sey😂
dilek1 tazeanneyasemin aynen benimki yara olmadı çatlak gibi uçları nasıl anlatsam bilemedim 😕 bide zeytinyağı denim bakalım teşekkür ederim canım 💐
Pnr Kızlar benimde öyle oldu Doğum yaptıktan bi kaç gün sonra heryeri soyuldu ve döküldü şu an hiç bişey Yok
Minigim Kızlar özellikle 36. Haftadan sonra lansinoh kremi günde üç dört defa öneriyorlar aynı emziriyor gibi. Günde bir defa az gelebilir kimi uçlar çok hassas oluyor