syma-123 1EmineYurtseven merak etme canım 14.haftadan sonra geçecek bana hiç geçmeyecek gibi gelmişti ama bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca yaşadığın her şeyi unutacaksın o zamanları düşün kendini yıpratma 🥰
syma-123 1EmineYurtseven bana 3 ay geçsin ondan sonra başla iğneye demişti doktor istersen 3 ayından sonra başla doktorun bir şey demediyse
Neslicavusoglu 1EmineYurtseven en hızlı etki iğne gösteriyor zaten çok devam ettirmez diye düşünüyorum. Bnce ihmal etme bn bir kavanoz pekmez bitirdim bir ayda ama vitaminlerim yerlerdeydi. Şimdi yediklerimiz eskilerin doğalından değil etkisi çok çok az bn yememe o kadar dikkat ettim iğnelik oldum. İhmal etmemek lazım bebek geriden gelmesin sonra daha üzülürsün. Kan akışın yavaşlıyo bebeğe çünkü. Vitamin kullandıktan sonra önde gitmeye başladı bnm bebeğim 32+4 düm
syma-123 1EmineYurtseven sen aç olsan bile bebek senden beslenir ilk üç ay ama sende yemeye çalış koku hassasiyetin kusman yoksa azda olsa kendin içinde ye
1EmineYurtseven syma-123 bilmiyorum cok garip bi sekilde mide bulantilarim 8. Haftada bitti . Zaten aman aman bi mide bulantisida yasamadim sadece sabah uyandigimda cok hafif oluyodu o kadar.
Merveee6 1EmineYurtseven benim b12 im de çok yüksek 2000 çıktı Buda bi sorunmuş doktor folik asit içme artık dedi
kader_akgun Kızlar hangi iğneleri yazdılar size bana yazdığı iğne o kadar canımı acıtıyor ki ilk başta başka bir iğneydi o çok hafifti ama bu sefer yazdığı o kadar acıtıyor ki hemşire bile dedi biz bunu normalde seruma katip veriyoruz diye 🥺
syma-123 kader_akgun norogrizovim canım benimki de vurulurken fena yanıyor ve acıyor oda normalmiş hemşire öyle dedi
1EmineYurtseven Neslicavusoglu maşAllah Allah saglikla kucaginiza almanizi masip etsin bu aksamdan itibaren tekrardan yaptiricam insAllah 🤗
syma-123 1EmineYurtseven o bende hala var canım 20. Haftadayız ama sabah aç kaldığımda midem ağrıyor bulanıyor bir şey yiyince geçiyor şükür
iremgun 1EmineYurtseven kilo aldınız diye bırakılır mı hiç çok önemli gebelikte b12. Doktorunuza danışmadan bırakmayın bence
Busra3509 1EmineYurtseven iğne daha çabuk toparlıyor sanırım benim de B12 ve demirim düşük ilaç kullanıyorum Ama yükselmiyor
H-melek 1EmineYurtseven iğne genelde kilo aldırmaz aslında, başka Bir Durumdan kilo almış olabilirsiniz belki. Ne olursa olsun bence bırakmayın iğneyi olmayı. Bana vitaminler ayda 4-4 kilo aldırdı ama bırakmıyorum sağlık olsun
ftmlgz 1EmineYurtseven canım ben 7 senedir iğne yaptırıyorum vücudum kabul etmediği için b12 iğnesi kilo yapmaz