1EmineYurtseven Doktorum b12in vok eksik dedi ve igne verdi 2 tane yaptirdim ve daha yaptirmadim cunku bikereden kilo aldim .
syma-123 1EmineYurtseven b12 gebelikte çok önemli kullan bence iğnelerini benim çok düşük o yüzden iğneleri kullanıyorum kilo almadım henüz ama alsamda devam ederim bebişin sağlığı için
Hd8 1EmineYurtseven b12 için bana da doktorum dil altı verdi geçen ay kullandım çok şükür değerlerim normale döndü
Neslicavusoglu 1EmineYurtseven b12 bebek için en önemli vitamin. Bnce devam et derim gebelikte zaten kilo alacaksın belki kendin değil bebek aldı kilo. Bnde haftada bir 5 tane b12 iğne yedim daha vermedi normal vitaminime devam ediyorum. Bnde doğal besleneyim diyodum değerlerim çok düştü iğneye kaldım. Bnce ihmal etmeyin derim. Kilo nedirki bebeğin sağlığı daha önemli. Doğumdan sonra emzirirken zaten hızla veriliyor
1EmineYurtseven Mirayse1 2 hafta sonra kontrole gidecem bakalim düzelmemisse tekrardan baslarim ignelerime.
Minigim20 syma-123 doğal yollardan bı şey yapıyor musun canım ilaç dışında benim de düşük ilaç kullanıyorum ama yukseltemedim
syma-123 Minigim20 yok canım yapmıyorum en etkili iğne diyorlar onu da yaptırırken zorlanmaya başladım yüzüstü yattığım için karnımda ağrı oluyor artık yan yatıp yaptıracağım olmazsa sen doktorunla görüş iğne yerine başka bir şey versin sana 🙋🏻♀️
1EmineYurtseven Pekmez icmeye başladım 1 2 hafta düzenli olarak kendimi iyi hissediyodum birazda o yüzden biraktım igneleri . Şuan iyiyim ilk haftalarda cok halsizdim b12 eksikliginden dedi günden güne o halsizligim de gecti .
syma-123 1EmineYurtseven o halsizlik çok kötü oluyor elin kolun kalkmıyor resmen bide gebelik başlangıcında da halsizlik olunca ikisi çok fena ediyor insanı 🤦🏻♀️
syma-123 syma-123 yok canım yapmadı sende nasıl kilo yaptı 1-2 kilo mu aldın aniden yoksa daha fazla mı
syma-123 1EmineYurtseven bende çok zorlandım ya 5 kilo verdim aşermemde çok kötüydü inşAllah ikincide böyle çekmeyiz 😄
syma-123 1EmineYurtseven Ben tam tersine zayıflamıştım takma canım kilolarını çünkü yiyememek emin ol daha kötü ben bizzat yaşadım keşke yiyebilsemde kilo alsam dedim ilk başlarda az bir şey yiyordum onu bile çıkarıyordum ama sen yine de pekmezini iç her türlü kilo alınacak gebelikte ama ekmek yememeye dikkat et
1EmineYurtseven syma-123 aşermek istiyorum valla çünkü canim hic bisi istemiyo sirf ac kalmamak icin yiyorum yoksa gercekten midem hic bisi almiyo
syma-123 1EmineYurtseven merak etme canım 14.haftadan sonra geçecek bana hiç geçmeyecek gibi gelmişti ama bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca yaşadığın her şeyi unutacaksın o zamanları düşün kendini yıpratma 🥰
syma-123 1EmineYurtseven sen aç olsan bile bebek senden beslenir ilk üç ay ama sende yemeye çalış koku hassasiyetin kusman yoksa azda olsa kendin içinde ye