Arkadaşlar 9hafta 2 günlük doktora gittim. Çok şükür kalp atışlarını duyduk. Fakat doktor 200 mg progestan verdi. Kese gayet düzgün ama dışında kan birikmiş kanama olursa korkma dedi.düşük tehlikesi var demedi sadece kendini yorma dedi. Bu zamana kadar kanama olmamasına rağmen günde 3 defa ilaç kullan dedi bana çok geldi böyle bir durumla karşılaşan var mı? Düşük tehlikesi olanlar ne kadar nasıl ilaç kullanıyor?