yesmyrtsvr canım sen tüp bebeği kolay mı sanıyorsun. Onda da aynı süreçler işliyor. Yumurtalarını çoğalt bunun İÇİN sürekli iğne kullan sonra o yumurtalar çatlamasın diye ayrı bir iğne kullan. Yumurtlar sertleşsin diye ayrı bir iğne kullan (bunların hepsi göbekten yapılıyor) sonra narkoz al yumurta toplattır çık ameliyathaneden ağrıdan durama 2-3 günde kendini zor toparlıyorsun. Sonra hergün horman ilaçları kullan hem kalça hem göbek iğnesi, haplar vs’ler. (Tabi bu aşamalara gelene kadar 2günde bir kan aldırmak da cabası) sonra transfer ol ay tuttu mu tutmadı mı diye meraktan çatla (benim de ilk gebeliğimde bebeğimin kalp atışı gelmemişti be kürtaj olmuştu. Bebeğimin gittiğine mi yanayım yoksa o kadar iğne ilaç yediğime mi bilememiştim. Bunun gibi bir sürü ve birçok can yakan aşaması var tüp bebeğin. Anlıyorum 4 düşük çok yıprandın ama emin ol tüp bebek seni daha çok yıpratacak ki tüp bebekle kesin tutup kucağına alacağında meçhul. (Eşimden kaynaklı tüp bebekle bebek sahibi olabiliyoruz keşke normal kalabilsem de bir sürü iğne ilaç git gel vs yapmasam )