gel_artik_bebegim bade , nil , elif dua , özgü duru , ezgi , nefes , güneş , medine duru, lale , sevde , esil
Ecesuben Nrgs34 harf analizine çok inandığım için ü harfli isim tercih etmiyorum. Zaten bu takıntım yüzünden isim bulamıyorum 😁
minikprensesimm Yoncaaa DEFNE ❣️ ismini vereceğiz biz hayırlısı ile kızıma şimdi ki isimler bize çok aşırı herkeste var olarak geldi en azndan defne daha hoş ve sade geldi bize 🥰
Elalale Yoncaaa Bizim de 18 ocakta doğum var hala ismi yoktu. Eşime dedim en son benden umut yok ne dersen kabul itiraz bile etmicem 😂 O da Bahar Ada dedi 😍 İlkbaharım diye sevecekmiş kızını :)
A-F-B Yoncaaa ben beray deniz yada beray koymayı düsünüyorum yanına baska bir kısa ikinci isimde koyabilirim soyadımız uzun😂
gulapikk Yoncaaa biz kızımıza ecre ismini bulmuştuk,eğer kız olsaydı tabi oğlumuz oluyormuş😁 ecre Allahın ilk hediyesi ilk ödül demek, kuran da da geçiyor fikir olsun dedim 🥰