Yoncaaa Kızlar doğumuma iki hafta kaldı inşallah ama hala kızıma içime sinen bir isim bulamadım lütfen yardım🙃🙃
Ecesuben 6 haftam kaldı benim de isimyok.. bengi berin Beril simay ilay aysu İpek Selin ırmak duru bunlar şimdilik düşündüklerim. İlk kızımın adı da bensu
Zeyneb1299 Yoncaaa o başka seninki başka 🌺 Kişi ismiyle vasıflanmış.manasi güzel olan hatta okunan isim takmak gerek. Sare Zümra Şûra Azra gibi gibi
Gamzeakd İlk oğlumun adı emin çınar kızım olursa elif ladin koyucaz inşallah 🥰 erkek olursa bulut ali 😍