Gizmolata karanim24 tabi tahmin sadece ama bazen çok aleni belli oluyor benim doktoruma bir arkadaşım daha gidiyor ona 12. Haftada kız gibi ama bikaç hafta bekleyelim demiş görememiş tam muhtemelen ama o da kız çıktı.
Msltms Damlayldrm tabiki herkese göre değişir canım o haftalarda sadece tahmindir en kesini 16-17. Haftalar 😊 inşallah seninde erken tahmin olur çok güzel oluyor öyle 😍
Damlayldrm Msltms inşallah bi an önce bişeyler almak istiyorum o kadar güzel şeyler var ki resmen cinsiyeti bekliyorum 😍
Msltms Damlayldrm evettt bende o zamanlar öyle çok heyecanlıydım şu an bile kendimi bazen durduramıyorum😃🙈
cipiti Damlayldrm 12 haftalıkken erkek ama bu sadece tahmin değişebilir demişti doktorum 🐣🐣 17. Haftada kesinleşti oğlum olacak 🙏🙏 ama bazen tahminlerde yanılma oluyor o yüzden yine de kesinlesmesini bekleyin derim biseyler almak için
Damlayldrm cipiti evet ense kalınlığı hemen söylüyor oda çok önemli benim ablam baya sıkıntılar yaşamıştı bu konuda. 2li test için 4 gün sürer dediler ama her yerde aynı mı diye merak ettim
cipiti Damlayldrm inşallah sorunsuz sağlıklı bı gebelik geçirirsiniz 🤲🤲 çevremde cinsiyetler hep erkek oluyor bu sene bakalım sizinde bebeğiniz bu çoğunluğa katılacak mı 🐣🐣
Hulya16 Damlayldrm ben öğrendim 12 haftalıktı şuan 28+3 olduk kız demişti değişmedi kız geliyo bizede Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize 🙏🥰
Duygus97 Damlayldrm canım ben de 12+1 hamileyim kız dedi bugün. Haftaya net belli olur dedi merakla bekliyorum