Duyguyvz dorukayra canım ben 32 haftalığım ve adaçayını hergün içiyorum. Zararlı değil tam tersi doğumu kolaylaştırıyor
dorukayra Duyguyvz başlarda içilmemesi gerektiğini biliyorum cnm ama şimdide içmeyin diyolr en iyisi içmemek diğer yollardan çözum bulmaya çalışayım teşekkür ederim yinede
Duyguyvz pPapatya canım ben hamile olduğumu bildiğim günden beri içiyorum hiç bişey olmadı bir risk falan. Tabi bende olmadı diye başkasında olmaz diyemem
Nurerdgn dorukayra canim benimde faranjitim var ve sabah ac karnina 1 cay kasigi bal agzima alip yavaş yavaş eriterek yiyorum o cok iyi geldi bi dene sakın ada çayı icme derim cunku doktorlar tavsiye etmiyo
Nurerdgn dorukayra bal dogal antibiyotikmis bak bal daha etkili yani pekmez bende iciyorum ama bebege kilo yapsin diye bal bogaza faranjite birebir
Babyboymom dorukayra balın içine zerdeçal ve zencefil tozu var bir çay kaşığı karıştırıp içersen hiç birşeyin kalmaz ama hamileyken zerdeçal ve zencefil içilir mi bak yine sen
Ebaa Kızlar bitki çayları içilmez diye biliyorum birtek ıhlamur çünkü normal çayı bile günde 1 defa almamız mümkün oluyormuş
GlinDirim dorukayra bence hiç deneme adaçayını düşük yapıyor diye biliyorum bal zencefıl ıyı gelecektır ama tavsiye ederim 1cay kasıgı zencefıl 1tatlı kasıgı bal ıstersen azıcık lımonda sıkabılırsın
dorukayra Babyboymom zencefilin sakıncasi yok diye biliyorum ama zerdacal hakkında bilgim yok bakayım cnm
1PrensAnnesi dorukayra içilmeyen bitki çaylarındaydı cnm ben bi liste görmüştün nette ıhlamur iç ama o baya iyi geliyor