Rana012 o kadar çabuk çıkmıyor o çizgi canım. Erken hamilelik belirtilerine bak sen. Ama henüz belirti vermesi için de çok erken. Genelde adet tarihi geçtikten sonra başlıyor belirtiler. Pek anlayamıyorsun yani adet olacakmış gibi ağrı da olduğu için anlamak kolay olmuyor.