Rana012 Kızlar göbek deliğimin hemen altında başlayıp kaşığımda biten koyu biraz beli uzun bi çizgi var hamilelik çizgisi olabilir mi yoksa başka bir nedeni varmıdır daha önce varmıydı hatırlamıyorum.
koala06 Rana012 Benim daha öncede vardı ama gebeliğimde daha çok koyulaştı. Hamilelerde oluyor genelinde o çizgi
seymaabyk Rana012 Hamilelikten normal canım. Benim de daha yeni çıkmaya başladı yada ben yeni farkettim
Ozge20ulu Rana012 hamile kalır kalmaz cikmiyo diye biliyorum ben bı tık göbek çıkınca olusuyo ben 17 haftaligim belli belirsiz çıkmış cizgi
Ess58 Rana012 o çizgi hamileliğin ileri haftalarında çıkıyor gebelik belirtisi olarak heleki adete 1 hafta kalası ilk defa sizden duydum.
birmelekannesi_ Rana012 daha öncesindede varmiydi farkediyormuydunuz hamilelikte dahada koyulasiyor evette
Gozdeeb Rana012 aa ben hamilesin sandim pardon. Gobek cizgisi benim bildigim hemen cikmaz. Gobek buyudukce belirginlesir sonlara dogru koyulasir rengi. Dogumdan sonrada gecer
MihricanA Rana012 Benim de ilk hamilelik çizgim öyle çıkmıştı 20 haftadan sonra yukarida da cizgi oldu
82oykunisa82 O çizgi hemen çıkmıyor diye biliyorum benmki 5ayliktan sonra belirginleşmeye başlamıştı her insanın farklı demekki…
DaisyMom Rana012 normalde oyle bir cizgi var yani bende de hafif vardi.Ten renginiz nedir.Hamileligin ilerleyen zamanlarinda hormonlardan dolayi iyice belirginlesir.Suan hamile bile olsaniz daha mercimek tanesi kadar.Boyle bir belirti yapmazki.InsAllah Rabbim nasip eder 🤲💕
Bsraao Rana012 ben 6 haftalık hamileyim daha bende belli olmuyor ilerleyen zamanlarda belli oluyor diye biliyorum
Semanur21 Rana012 benimde bildiğim hemen belli olmuyor benimde daha geçen haftalarda çıktı 21 haftayım şuan ha çok beyaz tenliysen belki yada inşallah hamilesindir istiyorsan bende beyaz tenliyim ama bende hemen çıkmadı
guneysmom Rana012 canım hamileysen göbek çizgisidir değilsen bilmiyorum ama çok geç çıktı bende 37 haftalığım daha 1-2 haftadır belirgin şekilde hamilelik belirtisi olduğunu zannetmiyorum ama inşallah hamilesindir