Nasibim Mommyyyy amin canım Allah raxı olsun inşallahh ya dua et nolur bebeğim doğdu 1 günlük iken öldü korkuyorum
Mommyyyy Nasibim inşallah sanaa bağışlar Allah im amin 🤲🏻 kuzum sebebini sorsbilirmiyim sorun olmiyacaksa
Mommyyyy Nasibim önceden biliyormusun kuzum ben detayliya girmedim Rabbim koruusun giremedim yani covid olmustum o haftalarda sonra da geçti doktorumda ilgiszdi ne 2 li ne 3 lu ne şeker yüklemesi nede detaylı yapıldı
Nehirimmm06 Nasibim [url=https://hizliresim.com/M8Dtei][img]https://i.hizliresim.com/M8Dtei.jpg[/img][/url] benimde bakar mısın canım :)
Nsannannesi Yooookkk1 benimki de fasulye gibiydi bi tanidigim senin gibi tahminde bulundu erkek dedi ama kızım oldu🙂
mom6565 Melike0642 [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/ img][/url] banada tahmin yapar mısınız acaba
Sevimozmen01 Melike0642 banada bakarmisin canım birinde 9 hafta diğeri 12+4 😂😂😊🥰 https://imgyukle.com/i/aBmRln https://imgyukle.com/i/aBmnE8
Melo24_ Melike0642 https://imgyukle.com/i/aDM2MP Biz daha küçüğüz😂 Kalp atışını dün az bişey duydum. Sizce kese şekli değişir mi?
Melike0642 mom6565 Canım yanlış yazmışım ben anlamıyorum ama anlayan arkadaşlar var onlara sorabilirsiniz 🥰
Melike0642 Nasibim Yanlış olmuş canım anlamıyorum olacaktı 😊 anlasam tahmin yapardim ama anlayan arkadaşlar var onlara sorabilirsiniz😊🥰
Melike0642 Sevimozmen01 canım yanlış olmuş ben anlamıyorum cinsiyet bakmayı 😊 ama anlayan arkadaşlar var onlara sorabilirsin istersen rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰