Seydaagndz Yooookkk1 fasulye gibi olanlar erkek değil miydii benim ki nasıl kız oluyor merakımdan soruyorum:))
Yooookkk1 Seydaagndz seninkinde yalan yok erkekle kız arasında cok kaldım ama kesen top gıbı cok buyuk buyuk oldugu ıcın topa benzetım fasuleyeyede benxıyot ama ınce uzun degıl
mom6565 Yooookkk1 [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/ img][/url banada tahmin yapar mısınız acaba
Nurssss Yooookkk1 bakarmısınız❤️[url=https://hizliresim.com/zyKoxP][img]https://i.hizliresim.com/zyKoxP.jpg[/img][/url]
Nduru seymacambayraktar kiz dediler ama bir kizim var cok sukur. Insallah degisir diye bekliyorum 😂😂😂 tabi saglikli hayirli olsunlar insallah Rabbim hic bir anaya evlat acisi gostermesin. Basimizin ustunde yerleri.
Sibelrx Ayseness [url=https://hizliresim.com/3jauql][img]https://i.hizliresim.com/3jauql.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/3jauql][img] [url=https://hizliresim.com/3jauql][img]https://i.hizliresim.com/3jauql.jpg[/img][/url]
Ayseness Kese tahminlerini yani bu fasulye gibi top gibi dediklemizi daha kese boşken yapılıyor galiba çünkü bebek büyüdükçe kesesi zaten yuvarlanıyor ister istemez
Ayseness [url=https://hizliresim.com/sgcNb6][img]https://i.hizliresim.com/sgcNb6.jpg[/img][/url] Birde bana bakın bakalım tahminleri alalım 🥰