Brckk ilk düşükte maalesef yaptırmıyorlar genetik testleri, normal görüyorlar. Hatta bazı yerlerde 3. düşükte bile yapmıyorlarmış. Perinatologa devlette gidecekseniz kendiniz randevu alıp gidemiyorsunuz. Normal kadın doğum doktoru gerekli görürse sayfa açıyor öyle randevu alabiliyorsunuz. Ben 2. düşüğümden sonra özelde gittiğim doktorum perinatolog. İlk düşük olsaydı belki o da böyle detaylı testler istemezdi bilemiyorum. Devlette ve üniversite hastanesinde test sonuçlarını götürdüğüm doktorlar hiç perinatologa git demedi, gerekli görmedi, başka test istemedi. Tamamen tesadüf aslında benim doktorumu bulmam. Sağolsun çok deneyimli ve titiz biri çıktı. Sizin doktorunuz belki ikinci gebelikte önlem amaçlı iğne verir çoğu doktor veriyor. Benim daha önceki doktorum vermişti mesela bilmiyorduk. İnşallah iyi bir doktora denk gelirsiniz.