En son 19 kasımda programı silmiştim psıkolojikmen iyi değildim şuan yükledim ama kötü olursam tekrar silebilirim o tarihte düşük yapmıştım 8 bucuk haftalıkran kalbi durmuştu kürtaj oldum genetiğe gitti ve saglıklı cıktı 4 5 düşük yaptım dusuklerımınde hıcbır sebebi yok zaten nabıcagımı şaşırdım artık 1 ay sonra tekrar gebelık dusunuyorum beklemek ıstemıyorum suan yumurta ve sperm kalıtesı gelıstırıc kullanıyoruz kan pıntılaşmam yok ama ya tutarsa hesabı ıgnede kullanıcaz bu sefer benım gibi olan ve saglıklı gebelık gecıren varmı😞