Fadime_56 kasiklarim agiriyor sancim kucuk karin dedigimiz yerde oluyo sezeryan oldugum yer diye bilirim adet sancisi gibi 10 saniye yada 5 saniye de bi bicak saplanmasi gibi , ben ilk gebeligimde cok cektim hergun ama hergun acildeydim serum taktirmadan agrim gecmezdi progestron kullanirdim ama agrimi almazdi sadece dusuk yapmami engelliyordu simdiki gebeligimde cok farkli ilk gebeligimdeki sancidan cok farkli hergun sancim olmuyo ama sancisi cok kotu ya 2 inci gebelik oldugu icin belki oyledir 2 sene olmadan hamile kaldim yaram daha taze enfeksiyonda olabilir kistimden dolayida olabilir her ihtibali dusunuyorum allah yar ve yardimcimiz olsun atlatalim artik şu donemleri artik bebislerimizin tekmeleme zamanlarina gelelim aminnnnn